Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

5 wrz 2013

Ups :|

Sorry. Entschuldigung. Pardon. Izvinite. Te znam. Napisałabym jeszcze kilka innych języków, ale nie znam ( znaczy się, nie chce mi się wyszukać w google xD ). Troszkę miałam ciężki tydzień (nie ma to jak 4 wypracowania w pierwszym tygodniu szkoły) i obiecuję, że notka pojawi się w weekend. Mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu zagląda :< Zawaliłam, ale postanawiam poprawę. Amen. Czy jak kto woli. 

4 komentarze:

  1. Nie musisz przepraszac.Ja dzielnie czekam na nowa notke,zagladam tu kilka razy dziennie :D Zapraszam tez do mnie na nowy rozdzial. po-prostu-tylko-ja.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również Cię nie opuściłam. Czekam każdego dnia na nowy rozdział. :D
    Pozdrawiam i zapraszam nowy rozdział: http://przedstawicielka-dnia-i-nocy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Już myślałam, że zawieszasz bloga. Ale mi ulżyło :D
    Z niecierpliwością czekam na kolejną notkę.

    OdpowiedzUsuń