Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

22 lip 2013

1000 wyświetleń

Siemeczka miśki ;)

Nadszedł ten czas, żeby poświętować pierwsze 1000 wyświetleń bloga. Miejmy nadzieję, że nie ostatnie ;) Przygotowałam mały bilans wyciągnięty ze statystyk Blogspota, jakimi raczył mnie serwis przez te 1000 kliknięć. Przyjrzyjcie się!




Tu nie mogłam uwierzyć, że aż 60 wyświetleń pochodziło z IE. To chyba ktoś wyjątkowo cierpliwy, albo wiele wyjątkowo cierpliwych  ktosiów ^^ I tak ich kocham ♥


Tu mnie cieszy, że zaglądacie do mnie nie tylko z komputerów, ale także z telefonów i tabletów. Dziękuję ♥


Ten screen cieszy mnie szczególnie. Bardzo miło jest wiedzieć, że ktoś spoza granic Polski regularnie przegląda bloga ;) Dziękuję tym czytelnikom ♥ Ktoś z Malezji zabłądził na tego bloga - czemu to nie byłam ja?! Od zawsze marzę o zwiedzeniu Kuala Lumpur :D

Dzięki dzięki dzięki wszystkim, którzy byli na moim blogu! Uwielbiam Was za to, dajecie mi motywację i siłę do dalszego pisania. Dziękuję wszystkim ♥

Ariana

PS: Fanów The Vampire Diaries zapraszam na drugiego bloga, którego współtworzę wraz z MissBloody - tvd-wiki.blogspot.com . Jest to tłumaczona z języka angielskiego wikipedia TVD, dopiero raczkujemy (5 odcinek 1 sezonu) ale nie zamierzamy przestawać!

__________

Link do nowej notki dla tych, którzy przegapili pojawienie się:


W sumie moja wina, zawaliłam stronę główną statystykami i zasłoniłam notkę. Czytajcie!



5 komentarzy:

  1. Informacja o nowym rozdziale pojawiła się w aktualizacji 026. Zapraszam.
    http://wamp-mania.blogspot.com/

    PS Miło, że zareklamowałaś bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Jestem twoją nową czytelniczką! Szybko nadrobiłam pozostałe rozdziały i muszę powiedzieć, że blog bardzo mi się podoba! Piszesz cudownie i czekam na kolejny.
    Chciałam jeszcze zaprosić na nowopowstały blog o Klaroline. Napisałam dopiero prolog, a nie jestem wprawioną pisarką. Liczę na twoją opinię i może jakąś radę :)
    http://klaus-caroline-always.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy szablon jest świetny :) Mogę wiedzieć jak go zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc... Siedzę w szablonach od jakiegoś miesiąca. Grafika cała w GIMP-ie, XML i CSS kombinowałam ze stronami land-of-graphic.blogspot.com, karty stron: tajemniczy--ogrod.blogspot.com ;) Najgorsze jest to, że zostały się w górnym prawym roku ptaki z szablonu Watermark. Chyba tam zostaną bo nie wiem, gdzie są w XML-u ^^ Wydaje mi się, że jest zbyt czerwono... Zresztą, to tylko przejściowy szablon, Cissy z szabloniarni gdzie mam zamówienie wzięła urlop ;P

      Usuń
  4. Matko! Ten szablon to CUDO! Ja też siedze troszkę w GIMPIE ale wgl nie znam się na CSS i XML! Jesteś mistrzem!

    OdpowiedzUsuń