Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

24 cze 2013

Tablica ogłoszeń, part 1 :)

  Od początku istnienia bloga nie pisałam jeszcze nic od siebie, chyba najwyższy czas to zrobić. 
1. DZIĘKUJĘ ZA:
a) Wasze wejścia. To naprawdę motywuje, zwłaszcza że moje poprzednie blogi trwały max. miesiąc - czuję, że ten to coś dłuższego. Za to Was kocham ♥
b) Dodawane linki i zaproszenia - fajnie jest zobaczyć pasję i twórczość innych ludzi!
c) Komentarze - dobrze, że wytykacie mi błędy i chwalicie za to, co pochwały godne. Dzięki wielkie :)

2. PROSZĘ O:
a) Wytrwałość w czytaniu - wiem, moje notki są czasem bezsensownym stogiem siana, ale mam tyle pomysłów, że czasem ciężko jest to ubrać w słowa. Chyba muszę napisać plan ramowy opowiadania :D
b) Szczerą, konstruktywną krytykę. To pomaga bardzo w ogarnięciu fabuły, technicznych kwestii i mnie samej ;)

3. PRZEPRASZAM ZA:
a) Długość notek. Narzekacie czasem na długość wpisu, jednak to jest taka przywara, która siedzi ode mnie od początku blogowania (czyli od jakichś dwóch lat z najstarszym blogiem). Myślę, że lepiej jest napisać średniej długości notkę a nie tasiemca na 10 stron w Wordzie na którego czasem robi się niedobrze. Przynajmniej mi, nie wiem, jak z wami ;)
b) Niedopracowany miejscami styl, literówki, rozwlekłą akcję, błędy interpunkcyjne i ortografy, zawiłe zdania i opisy przestrzeni oraz wszystko to, co się Wam nie podoba. Piszcie w komentarzach, postaram się powziąć mocne postanowienie poprawy :)

    No, to chyba wszystko. Jutro notka, bądź pojutrze, zależy, jak rozwinę akcję - w stronę filmu sensacyjnego czy mdłego romansu. Zależy, ale jestem bardziej za tym pierwszym ;) Jeśli macie jakieś sprawy bądź pomysły piszcie w komach lub na maila (opcja dla wstydliwych bądź ofert matrymonialnych :D). Czekam ;)
Ariana

3 komentarze:

  1. Uuuu mnie nowość :D
    A nawet dwie :D jedna-nominacje, druga - rozdział :)
    Zapraszam :D

    http://idontknowifyouknowwhoyouare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh! Już nie mogę doczekać się nn <3 Nie wszystkie też na razie komentuję, bo (sprawy rodzinne - pyskówki=szlaban) xd ale się staram :P Takie coś jak ogłoszenia parafialne c; Ja uwielbiam to pisać <3 A szczególnie wymyślać nazwy na czytelników aktualnie to "MIŚKI", koniecznie caps lookiem xD ;P Proszę o nn! <3 Poinformuj okk?
    Chcę powiadomić cię o XIV u mnie, a oto coś na zachętę ;P
    Ciało szatynki leżało martwe na podłodze. Podeszłam do niej i sprawdziłam puls. Ciągle go miała. Zastanowiłam się krótką chwilę i postanowiłam wynagrodzić dziewczynie wszelki trud. Chwyciłam jej dłoń, a moja twarz przybrała demoniczny wyraz. Wysunąwszy kły przedziurawiłam jej nadgarstek i skropliłam odrobinę krwi do czarnego kotła. Wydostał się z niego gęsty dym otaczając jej ciało. Gdy zniknął znów opadła nieruchoma lecz już nie jako czarownica stała się istotą z zupełnie nowej rasy…
    - Pathericku! – Wrzasnęłam na całe gardło. Hybryda zjawił się w mgnieniu oka przede mną. – Zabierz pannę Benett do pokoju i przygotuj suknię. Złoże wizytę starej znajomej. – Uśmiechnęłam się chytrze.
    http://tvd-tylko-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja piszę tasiemce na 10 stron w wordzie i pewnie nudne ;d jednak mam nadzieję, że nie wk*rwia Cię to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń